Snökaos IGEN!!

Ganska typiskt att det kommer nu när maken ska ha jour en vecka, bläää....=( Ska det fortsätta så här så vet jag vart han är hela helgen...

Idag fyller familjens dotter år, så GRATTIS till dig!! Kalasandet bidde till helgen o angående present så har vi varit med o betalat på hennes glasögon. Inte det roligaste att få, men ack så nödvändigt....

Vi var till stan o grejade igår o när vi gick där så sprang vi på (inte bokstavligt då) familjens äldste son o hans flickvän, vilket ledde till en oplanerad mat ihop =) Första gången vi träffade henne å det bidde lite mer avslappnat än vid ett planerat besök. Det var väldigt trevligt att prata o bubbla lite, äta skulle vi ju göra ändå... Den korta svängen vi skulle ta till stan tog med andra ord flera timmar å inte förrän vid 8 på kvällen var vi hemma, men då hade vi hunnit veckohandla samt köpt ett nytt väggfäste till tvn, hmmmm....

Jag ska inte göra många knop idag då kroppen egentligen bara vill vara lat =) Ne men jag har nog fått det R haft den senate veckan, men jag tänkte jag skulle uthärda dagen (eller ja eftermiddag å kväll) så är jag ledig sen i tre dar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0