Snöänka

Det här vädret gör mig inte särskilt glad!! Klockan ett inatt ringde telefonen o R fick bege sig ut på gatorna för att ploga. Trots detta kommer de ändå att mötas av massa klagomål, usch vad jag är trött på det här...

Själv hade jag tänkt försöka mig på en promenad, men snön yr ju åt alla håll så jag får se hur långt det blir. Hundarna måste ju ut vilket väder det än är... Ska det fortsätta så här så kommer det bli en lååång dag för maken, redan nu är det ju från ett på natten till fyra på eftermiddan, men det finns ju inga garantier att få sluta då =(

Jobbade igårkväll o hade faktiskt tur med att det just då inte snöade nåe, även om väglaget inte var det bästa. Förkylningen var inte nådig när jag jobbade o det var riktigt jobbigt, men betydligt mycke bättre idag (hoppas jag). Kanske kan få en trevlig helg utan sjukdomar =)

Nu ska jag iallafall ut i det här vädret....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0