Ovanlig känsla

Slutade tidigt idag, eller ja jag kommer ju sluta tidigt de flesta dagarna nu då jag gått ner i tid - 75% är det nya när kommunen ska spara...eller vad de nu håller på med. Fast jag har lika mycke jobb, det drog de inte ner på, hmmm...

Kändes helt ok att komma hem, gå med vovvarna o sätta sig här o klockan inte är mer än 4. Om det inte vore för lönen så skulle jag tycka att det här är helt ok =) Till kvällen ska jag iväg med bästaste I på yoga, det blir intressant att se vad kroppen säger om det....

Skulle eventuellt haft goaste L en stund på kvällen (som inte bidde av), men vi får försöka boka in en träff ändå nån dag. Vi bor ju sååå fasligt långt ifrån varandra, haha....

Ne kanske skulle kanske nyttja tiden till att laga nåe mer ordentligt än det här snabblagade som oftast blir under veckorna....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0