Ledig dag!

Så har jag veckans lediga dag att se fram emot. Synd bara att den kommer innan helgarbete å inte på en efterlängtad fredag eller måndag så det blir långhelgsledigt =) Men man får vara glad för det lilla, vilket i mitt fall innebär att få gå på schema o bara jobba var 5:te helg...jag undrar hur resten av våren kommer att vara????

Behöver uträtta en hel massa saker imorron o jag har en del tid att fixa på fredag oxå då jag inte börjar förrän halv fem...å maken har semester den dan, lycka =) Ja vi får se vad som hinns med, men ska ta mig i kragen o jobba lite med vovvarna. Ronja har lärt sig tass å nu försöker hon visa sina kunskaper i alla lägen i hopp om att få godis.

Ja annars då?? Tror det är ganska lugnt...R ekrar hjul å det lär han göra för glatta livet för att få ihop alla pengar han vill ha...eller ja pengar, hmmm...massa dyra saker iallafall å till det behövs pengar...jaja det är tur jag älskar honom =) A är hos flickvännen o ser nog mest fram emot sportlovet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0