Klippning

Å så har jag klippt håret, men som vanligt så kommer ingen märka det (förutom R då för han snappar upp det bra). Bidde lite kortare än vad jag hade behövt, men 15 cm på mitt hår är det sällan nån som ser iallafall...den där gången jag tog 25 cm frågade några om jag klippt lite...jaja så är det med långt hår =) Borta är det slitna iallafall å det är huvudsaken....

Glömde nämna en sak igår som hände då vi fikade med sängköparen - radion stod på o helt plötsligt bidde det hög musik, varav det visade sig att Ira den busen tyckte att volymknappen verkade intressant o lyckades vrida på den med nosen...ja det var en syn å hon verkade inte förstå varför det blev ett sånt fasligt liv ur grejen hon nosat på =)

Snart äre dax för jobb, ute blåser det storm så jag tror inte jag vill vara den som kör ikväll....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0