Helgarbete

Så var helgens arbete avklarad. Kan tyckas att arbetspass mellan 12-21 är ganska lagom, men i helgen var det för korta pass. Hann inte särskilt mycke å verkligen inget utöver det som behövdes =( Jaja hur som helst så är jag färdigarbetad för denna gång å nästa gång blir om fem veckor....

Har haft en tjej här som ville låna ett skyltfönster o ställa ut sånt hon gör....ingen aning om hur det ser ut, men ett skyltfönster är ok att hon grejar i å om jag inte trivs med det är det ju bara att säga ifrån...så det blir spännande =)

Trots att jag inte jobbat de långa (vanliga) helgpassen så har inte så mycke blitt gjort. Lite sovmorron o ligga-o-dra-sig känsla behövdes...det mest seriösa blev en fika hos syster med familj. Tänk att man kan bo så nära, men ändå ses så lite. Fick iallafall en stund med goaste L, vilket jag även fick idag då hon ville träffa "off" vilket då är våra hundar =) En unge som trots sin stora charm får en att inse att låneungar är de bästa.....=D

Imorron hade jag tänkt vara lite flitig, men om jag känner mig själv rätt så sover jag hela förmiddan o sen är jag alldeles för seg för att uträtta allt jag tänkt. A har sportlov så han lär jag inte se skymten av förrän framåt middan imorron iallafall. Hmmm, undras om jag oxå har problem med den där drivkraften jag sporrar med så ofta på jobbet...

Ne det som var tänkt för dagen var att fixa det sista för sista målning på dessa evinnerliga lister...så det är bäst jag gör det så kan jag tjata på R som lovade tvätta å smörja sofforna i helgen, men inte tyckte att det behövdes då inte listerna var klara....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0