Ganska tidigt

Kom upp betydligt mycke tidigare än vad jag trott. Var vaken redan vid 5 o hade nog kunnat gå upp då, men jag tror att R hade funderat vad det var som var fel om jag gick upp så tidigt en ledig dag =) Men jag somnade om en stund o vaknade av sopbilen vid 7, eller ja därefter nångång. Vovvarna o jag tog en mysstund, sen var det bäst att gå upp så jag inte bidde liggandes....

Hade tänkt baka idag, lite bröd kan vara smart då det går åt en del. Förutom det så får jag se om det kan bli nån kaka oxå. Bullar är nåe som verkligen behövs, men det har jag iiingen lust med idag!! Vi fixade till det sista på listerna igår så jag behöver väl kleta dit lite färg idag oxå. Men det blir en sak i taget å jag får se vad jag hinner o orkar med. Någe är bättre än inge...

Vovvarna är inte särskilt livliga idag. Hmmm, undras om det kan bero på tjejen som var här igår?? Hon hade en busig hund med sig så de sprang här ute på gården, fast jag tycker att de borde vara pigga efter en natts sömn...

A lär jag väl inte se skymten av på lääänge, fast å andra sidan så sa han att tjejen å några kompisar skulle komma hit beroende på buss. Å om jag kollat rätt så kommer de om mindre än två timmar så han borde komma upp tills dess. Fasat det är ju mååånga gånger som tjejen fått väcka honom när hon kommer....idag kanske mamma ska få det nöjet =D

Solen skiner så jag kanske kan lura med nån ut på en promenad sen, eller så får jag jaga ut gubben när han kommer hem =) Eller ja, det får orken avgöra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0