Ett problem mindre

Haft en loftsäng till salu ett tag, å till viss del är det mitt fel att det dragit ut på tiden då jag varit dålig att svara folk som mailat samt inte lagt ut mitt nummer i annonsen....men idag bidde den såld. Det komiska är att det var en kompis till R som köpte den å till A:s glädje prutades det inte på priset. Då tjänade A lite pengar (det är ju faktiskt hans säng)...

Skönt känns det iallafall o nu ska jag ta tag i att färdigställa rummet. Tänkte chocka R med lite i det rummet, men tänker inte ta det här för då jag vet att barna läser bloggen så kan nån skvallra =) Det jag inte kommer bry mig om är tapeter, färg osv men tror absolut han blir nöjd i slutänden...

För övrigt håller jag tummarna för en förändringens vår. Tänker inget mer säga här nu, men som sagt så kan inte detta år bli lika tufft som förra.... Jobbar kväll imorron å sen ska jag å maken ta långhelg, underbart =) En sväng till min far på lördag tänkte vi få till, vikket var tänkt sen långt före jul. Måste ju inspektera nya bostaden =)

Men först är det kvällen fix som ska göras, sen äre nedräkning till helgen...=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0