En toppendag!!

Vi har varit å åkt slalom, nåe jag saknat att göra bara så där som en dagstripp. Nästa gång får du följa med systra :) Lagom kallt, lagom med folk....lite tama backar...framför allt korta, men toppenbackar för A att prova snowboard i... Efter att fixat utrustning var vi lite nyfikna på hur han skulle klara liften, men den gick galant...däremot var det nog svårt för honom att inse att det inte skulle gå lika fort med snowboarden som med blades. Trots sina vurpor är vi imponerade på att han fixa det så bra, det var ju trots allt första gången. Å som han sa själv "med träning går det bättre"... Så nu är vi hemma igen o har haft en bra dag i backen :D

Lagom när vi kom hem fick vi ett gäng kaffegäster på besök... Nu har de lagom åkt å det är dax att göra lite nytta, har hittills bara kört iväg A till tjejen...vi bidde bortbjudna ikväll, eller hur man nu ser på det, så jag vill gärna hinna nåe av det som tänkt. Trodde vi skulle ta en lugn kväll...

Känns skönt med helg, önskade bara att kroppen orkade mer än vad hjärnan vill...men det blir nog bättre, med tiden. Eller rättare sagt, jag vet att det blir bättre, det behöver bara ta sin tid...till slut är ordningen återställd å kroppen är som den var, eller hmmm...kanske inte, den behöver kanske tränas upp igen då, haha....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0