Äntligen!

JA det kan vi säga nu - Äntligen - för nu är våra golvlister klara å så när som på ventilgallret innebär det att både sovrum o vardagsrum är klara. Känns bra =) Nu är det bara R som ska ta sig i kragen å få färdigt den där toan som det gått troll i...

Tänkte se om jag orkar baka nån kaka idag, för igår bidde det bara bröd. Fryslådan blev full så det känns bra, men jag hann/orkade inte så mycke som tänkt...men det finns ju alltid affären att komplettera med ;) Kom en bit på vägen o det är ingen som blir glad av att jag sliter ut mig...

För övrigt blir det en lugn dag inför kvällens arbete, sen jobbar jag torsdag å fredag så det gäller att ha ork till det oxå =) A har åkt till flickvännen o ska inte hämtas förrän till kvällen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0