Alla hjärtans dag!

Idag blir det nog inge firande av denna dag. R brukar glömma bort det å A har mest intresse till flickvännen å inte hos mamma. Hmm, det visar sig hur det blir... JAG har iallafall köpt dem varsin present =)

Känns knappt som om det varit helg...jo förvisso känns det ofta som det men den här helgen bara försvann liksom. R jobbade "bara" till halv fem på fredan, men han var så trött sen så han mest sov hela kvällen för att upp igen på lördag morron o inte komma hem förrän efter tolv på dan. Söndan fick han vara helt ledig o han hade till o med sovmorron, vilket inte är det vanligaste men de senaste dagarnas arbete hade nog tagit all ork...

Grattat familjens dotter har vi gjort, ihop med resten av hennes familj...nästan, men med så många som vi är så får man räkna med lite svinn =) Var absolut inte min dag den dagen. Fick ladda hela dan för att orka åka dit o jag som faktiskt hade utgått från att vara med på brukshundklubbens årsmöte oxå. Undras när jag ska få till det då, om jag laddar redan nu tror ni jag kommer iväg till nästa år då???

Gårdagen bjöd på ett underbart väder, men ack så kallt. Vi pratade om en promenad, men jag bakade lite istället så fick R sköta promenerandet...det enda vettiga som vi gjorde igår var det sista fixet med golvlisterna innan ommålningen, förutom att jag måste tvätta av dem (å kanske slipa på sina ställen).

Nu äre dax för matlagning, inte det roligaste men ack så nödvändigt. Har blitt mycke pizza å annat onyttigt i den här familjen ett tag så det måste det bli skärpning på. Önskade att allt var som vanligt dessutom så jag kunde komma igång med träning oxå...det går mot sommar å tunna kläder.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0