Tung dag!

Ja inte för mig, mer än att vädret är skit...men flera i min omgivning ska på begravning idag å det är aldrig en trevlig tillställning. Det tråkiga i allt tråkigt är att ingen gått bort naturligt, eller ja hur ska jag förklara, ingen av dem har varit gamla o att det på så vis känns mer naturligt. Jag tycker sånt är sorgligt, minns mina egna nära o kära som gått samma väg å hur tungt det än varit så har det varit jobbigt på ett helt annat vis när det gällt klasskamrater, för det är nog de närmaste i ålder jag varit närvarande på...

Skänker er alla en extra tankekram å jag måste även skicka en extra tankekram till min sjukling ute i vida världen, hoppas du piggnar till snart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0