Snart slut!

Inte många timmar kvar på det här året å uj vad det gått snabbt! Mycke har hänt, som förvisso blivit omnämnt här i bloggen men även en hel del som inte står med här. Det har varit ett händelserikt år på både gott å ont!! Det som varit kanon är att R o jag har haft ett toppenår, vi har mött alla motgångar gemensamt...för det vet ju alla att det är inte särskilt svårt att leva i medgång :) Givetvis strider o o kivas vi, för vi är ju inte identiska, men vem sjutton gör inte det...det är skillnad att bli osams om en sak eller ha ett dåligt förhållande!!

Just nu är han o A iväg o hämtar nåe till traktorn o kikar på ett barbord. För givietvis måste han ju ha ett sånt till stolarna han fick i julklapp :) Jaja de säger ju att killar aldrig blir vuxna...haha!! Flipperspelsrummet ska städas till kvällens omgång, för då har svågern lovat att han vinner ;)

Tänkte jag den närmaste tiden skulle försöka göra en ordentlig summering av året, men det får bli när jag tycker jag har tillräckligt med tid. Sen behöver jag fundera på allt som hänt under året :)

Igår var både jag o R till optikern, inte samma förvisso men ungefär samtidigt. Då visade det sig att jag haft fel linser i ögonen, tvärtom skulle de sitta...hoppsan!! Men felet låg hos dem då de gjort fel förra gången de skickade ut, för cirka ett år sen. Men eftersom detta funkat bra så får jag nu två likadana linser, så gör det inget att de förväxlas. Skillnaden på ögonen var inte så stora...å så tog hon upp att jag närmar mig 40, att det är allas problem haha!! Men R fick läsglasögon, för övrigt var det inte så mycke fel på hans syn. Bara lite lite grann för att ha glasögon permanent så han fick välja, å då valde han givetvis att inte ha dem till mer än till läsning :)

Vi bytte även R:s mp3 spelare o nu hoppas vi att den nya funkar bättre. Han vill ju ha den för att lyssna på nåe när han åker till o från jobbet... Ja å sen tog han bort våran garderobsdörr som gått i baklås. Han fick ta hjälp av A för det var inte lätt, men nu står dörren här bredvid o R måste titta på låset, men vi får säkert fixa ett nytt...ingen vet ju hur gammalt det där låset är!!

Städning var ju det jag skulle göra, men fastnade här!! Bäst att sätta fart så inte R säger att jag är lat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0