Snart jul

Nu är det sista dagen på den här veckan å imorron börjar julveckan, å om en vecka är vi mitt i julhelgen. Känns sisådär... Jaja det är ju bara att gilla läget!!

Igår fixade vi med lite allt möjligt o avslutade med besök av familjens äldste son med flickvän, trevligt!! Lite mat o fika, å tillhörande flipperspel :) Tror nog alla hade trevligt... Hälsade på svärmor en stund på förmiddan igår. Jag måste säga att jag är alldeles för dålig att hälsa på henne, men det är alltid så mycke annat att göra - tyvärr!!

Jag ska försöka få till lite julstämning här inne idag. Det har kommit lite snö inatt så det känns iallafall som lite julaktigt ute :) Inne har jag nästan inte fått upp nåe julpynt, men får fixa det idag...har ju även lovat A att tvätta alla hans täcken o kuddar, så det lär ta sin tid!!

Behöver åka iväg o fixa de sista julklapparna, men kan inte säga att jag är så där vidare sugen. Fast bara jag kommer iväg så brukar det vara trevligt att gå i affärer o kika. A har redan fått sin julklapp, en stereo till traktorn. Fast han har slagit in alla delar för att öppna dem på julafton, knasiga unge ;)

Är trött o seg idag fast borde nog egentligen vara pigg då vi däckade tidigt igår. Däremot bidde det det desto senare i förrgår då jag skjutsade hem svågern 3.15 på morronen...kan ju bara gissa hur han mår idag :)

Planerar vår resa efter nyår då saker o ting har ändrats. Hundvakt fixad, vilket var det viktigaste...sen är det lite fler praktiska saker, men det ska bli skönt att åka iväg en sväng å bara vara :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0