Såå fel...

Har lärt mig en sak idag, eller ja jag lär mig ju nya saker i stort sett varje dag, men just den här kunskapen...eller förståelsen var väldigt viktig för mig. Jag har insett varför det blivit sån kaos runtomkring mig, eller ja kaoset som blivit beroende på mina inlägg. Kruxet när jag inte vill skriva vem personen i fråga är, så som jag oftast gör är att det kan stämma in på flera personer. Ibland tar folk tydligen åt sig, kanske för att söka nåe att bli irriterad på, men annars kan det bli som jag kom underfund med idag - någon blir sårad för att personen i fråga känner sig träffad, medan jag i själva verket syftat på något helt annat men som här kan uppfattas på annat vis än det jag tänkte på. Nu bidde det rörigt, men jag hoppas att några personer förstår vad jag menar å då är det viktigaste att det är rätt peroner...

Efter min nya insikt, har jag läst igenom mina senaste inlägg o insett vad många det är som kan missuppfattas...eller ja att det är flera personer som kan känna sig träffade. Jag har fortfarande en sak att reda ut, som jag inte riktigt förstått för det enda jag kan tänka på som missuppfattats i inläggen innebär att personerna som läst det inte läst det ordentligt...att några ord inte tagits med i läsningen, men jag kanske tänker på fel ställe, jag vet inte. Hur som helst så ska jag tänka mera på hur jag skriver, för jag lär säkert skriva om samma saker, fortsättningsvis...

Tänk vad ord kan såra utan att man tänker på det...såå fel det kan bli :( Hjärtat tungt o jag känner mest en sorg i att det jag ventilerat har missuppfattats så otroligt mycke...ja jag kan inte vrida tiden tillbaka o jag tänker heller inte ändra inläggen om det inte är nåe väldans fel som jag blir varse om, för jag har haft en viss sak i åtanke när jag skrivt å den är fortfarande densamma...

Nu ska jag krypa till sängs å hoppas på att allt känns bättre imorron...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0