Nästsista dagen

Snart nytt år o jag hoppas på ett bättre år som kommer än det som varit. Det har förvisso hänt många bra saker, en del otroligt bra saker som jag är väldans väldans glad över, men oxå några otroligt jobbiga saker som...ja jag vet inte hur jag ska benämna det. Onda saker kommer i tre o bara under hösten har tre dåliga saker hänt, sånt jag aldrig trodde skulle inträffa, saker som är otroligt tunga att bära på å orken o energin är snart slut. Så många tårar som jag fällt idag var det längesen jag gjorde, men jag orkar inte alltid vara stark!! Just idag vill jag bara dra täcket över huvudet o vakna en annan dag, en bättre dag...

För första gången på länge ska jag avge nyårslöften, några stycken dessutom. Några kommer jag dela med mig till andra, något kommer nog till o med att nämnas här, medan något kommer bara vara i mitt huvud att leva efter... Det kommer att ske förändringar, allt för min egen skull!!


Kommentarer
Inger & Pippi o Elektra o Cocos

Hallå där.....nytt år, nya tankar o ideér!



Hoppas ett av nyårslöftena innebär att man får se dej mera! Nyårskram!!!

2011-12-30 @ 21:36:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0