Lucia :)

Har tittat på årets bästa luciatåg :) å det var på jobbet!! Ack vad vita klänningar, ljus, tomtedräkter å pepparkaksutstyrsel kan bli så mysiga ihop... Själv hade jag inget lucia-aktigt mer än glitter inflätat i håret, tiden imorse kändes som väldigt kort då dagens arbetspass startades tidigare än vanligt...

Nu ska jag egentligen städa, men allt annat är trevligare...i stort sett allt!! Men med dessa hundar så är det hår överallt...nog för att de fällt tidigare, men nu vet jag inte om de tänkt bli nakenhundar för det verkar inte finnas nåe stopp på fällandet :( Snart är det dessutom jul så jag måste städa, varje dag tror jag för att försöka få nån rätsida på det hela...

Igår hade vi möte på klubben, eller vi...hmmm de andra mest. Själv känns det inte som om en instruktörskurs är aktuellt så jag fortsätter att hasa efter någon av de andra, som är så flitiga att de är eller går under utbildning till instruktörer :) Men jag är självklart med o hjälper till... Efter det skyndade jag mig hem för att ta en födelsedagsfika med A:s flickvän som fyllde :) Grattis i efterskott!!!

Orsaken att jag skriver är för att önska min syster all lycka imorgon på introduktionen på nya jobbet :) Du fixar det här galant, men få för sjutton inte handsvett en gång till, inte rätt ställe att få det på... ;) Älskar dig <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0