Julen över

Dagarna som är den stora höjdpunkten, de man förbereder inför går fortasre än man kan ana, även i det här huset. Vi har dock firat i dagarna de tre med de flesta familjemedlemmar...till o med syster från Indien deltog en sväng på julafton via skype :) Det har varit trevligt att få ha det lugnt o mysigt med familjen...men nu är det dax för vardag igen imorron.

Till o med jag har fått några julklappar o bäst var en sortimentlåda (ja det är säkert nåe fint namn på den), den kommer fylla sin funktion bra!! R bidde väldigt nöjd över sina nya barstolar till flipperrummet :) Även mp3:n blir nog bra bara han får igång den. Teknisk som han är så har han satt A på att fixa så det går att spela på den, å framför allt finns nåe att spela upp...

När jag satt förut så hade jag massor att skriva, men nu äre som bortblåst. Jaja det var nog inge viktigt i så fall...:)
Ha en god fortsättning allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0