Inget klart!

Ja så ringde rektorn igår kväll. Höra hur det var med mig o prata om förlängningen...som dock inte är klar! Den 12 december sitter nämnden o beslutar om ekonomin så inte förrän då får jag klart om jag får vara kvar, även om rektorn utgår från att jag får vara kvar. Så med andra ord är det inte säkert, jag kan lika gärna bli arbetslös den 22 december som att få jobba till sommaren. I mina funderingar gjorde ju inte detta det lättare att reda ut det...om jag tackar ja till den nya, erbjudna tjänsten vet jag till 100% att jag jobbar till våren, väntar jag så får jag tacka nej o invänta där jag nu är o där finns det med andra ord en risk att bli arbetslös. Asch vad svårt det här blev då!! Jag som trodde det var klart med förlängning...

Försöker elda i kaminen men det går inge vidare. Det har trilskats den senaste tiden så snart är allt tändningspapper vi har slut. Regnet är över oss o det är allmänt mörkt o kulet, kanske ska ta mig i kragen o leta reda på lite ljusstakar o ställa ut så lyser det upp lite grann iallafall :)

Ronja är sällskapssjuk så en film i soffan kanske, så kan hon ju få ligga under filt med mig o mysa. Ira är inte så mycke för sånt, haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0