Handling :(

Nu är det mesta av julmaten inhandlad...å att jag skriver det mesta är för att jag med all sannolikhet har glömt nåe, det bara är så :) Jag o A gick upp tidigt imorse för att dels slippa allt folk o dels för att jag har annat jag ska iväg på nu. Men med tanke på att klockan var halv nio när vi kom till affären så var det mycke folk, men inget mot var det var när vi var klara strax före tio. Men nu är del klart!!

Har nog varit tidsoptimist, men än kan jag nog hinna sånt jag tänkt innan julafton. Har en stund i eftermiddag på mig, samt kvällen...å behöver jag mer tid så har jag ju hela natten på mig haha... Imorron har jag tänkt att ta det lite lugnare, men visst en hel del behöver göras då oxå...men bara roliga saker som exempelvis godis :)

A har lagt sig igen, tror jag. Han sa att det inte var mänskligt att gå upp så tidigt, men han kom ju inte upp förrän strax efter sju så det var ju senare än en vanlig skoldag. Han är bara lite gnällig så här första dan på jullovet :) Ne men jag förstår att han vill sova så resterande dagar kommer han säkert att ta igen detta...

Vädret är kulet, men det är lite snö på marken. Undras om vi får en vit jul?? Bara att vänta o se..å gilla läget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0