Det sagda

Det sagda finns alltid kvar, liksom det skrivna eller nåe annat som uttryckts mer än i tanken. Det är alltid någon som minns vad man sagt eller gjort...märkligt det där. Att ha en blogg är att delge sin vardag, eller vad man nu har för tema. Det som är viktigt att minnas är att den som skriver inläggen gör ett val i vad som ska med, vad omgivningen får reda på o inte... Har återigen trampat på tår, det är lätt att säga att det ska vara fritt i en blogg så länge det inte gäller en själv :) Men långsint är jag inte, men om jag ska vara rak o ärlig så uppskattar jag det i båda riktningar, oavsett vem det gäller...hittills tror jag inte att nåe av det som jag skrivit om i min blogg skiljer sig från det jag sagt till dem det berör, men ingen verkar lyssna när jag talar o skriver jag här så har jag gått för långt, har hört det förut!

Jaja nog om det, för idag har varit en trevlig dag :) Först en underbar teater, konsert ja vad det nu gick under med jobbet. Måste säga att jag blev väldigt fundersam när scenen var full av en orkester, men det var bra gjort...i mitt tycke iallafall :) Sen blev det mest att stressa hem för att lyssna på luciafirande på dagis, eller ja det heter ju förskola numera! Fikade lite o sen är jag åter hemma :) Får ju träffa lilla busen imorron igen när jag ska vara barnvakt på eftermiddan en stund...

R o jag har legat lagom utslagna i veckan. Vi misstänker nåe vi ätit, jag var bara dålig i några timmar sen sov jag förvisso nästan hela dan, men R var utslagen i en evighet kändes det som. Men nu är vi åter på benen, även om orken känns allt annat än okej. De två veckorna av sjukdom har satt sig på orken o trots att jag försöker hålla igång så är det inte på långa vägar som tidigare, inte gjorde veckans bravad det bättre.

Snön har kommit o idag har det dessutom varit kallt, bara början på det som komma skall :( Fast på sitt vis vill jag ha snö, jag vill ju åka skidor...attans på vår skidresa den här vintern. Menmen vi får ta igen det nästa vinter!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0