Busen

När jag blev moster för ganska exakt 2½ år sen så kallade jag L för fisen, fråga mig inte varför men det bidde så. Med tiden började hon lyssna till det, men å andra sidan insåg jag att hon inte skulle uppskatta sitt smeknamn när hon bidde större så nu har jag gått över till busen...fast idag kallade jag henne fröken å det var hon minsann inte, men när R kallade henne för dam så var det helt ok :) En brud med smak...eller vad man nu ska kalla det, haha...

R å A är ute i garaget, de skulle nog inte vara där så länge som det verkade...men man vet aldrig med dem!! Jag ska fortsätta städa, kändes som många saker lossnade igår när jag hölls o jag kan bocka av fler rum som är julstädade :) Ja det kanske kan bli julstämning här oxå...bara lite julsaker som ska upp!!

Vi hade planer på att åka til Göteborg i helgen, jag har ju sagt att Liseberg vill jag ju se...sen flera år tillbaka...men det bidde inte av den här gången heller. Dels så sket det sig med hundvakt å sen lovar de otroligt dåligt väder i helgen efter kusten o Göteborg har ju varit ganska utsatt sista tiden :( Det kanske är snö om jag väntar till nästa år, hoppas hoppas :)

Idag har jag dessutom skrivit på papper så jag jobbar till 15 juni nästa år som det ser ut nu :) Kändes som ett bra val o jag trivs där jag är så...ja jag är helt enkelt nöjd :)


Kommentarer
Jenny

Vi kan ju ta hundarna

2011-12-14 @ 21:47:22
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0