Arbetsskadad?

Min bästa vän i många lägen är handsprit o decinfektionsmedel. Jag är inte rädd för baciller, men man drar runt på väldans massa baciller...som man inte tänker på. På min nuvarande arbetsplats är det inget behov på det sättet som det varit på tidigare arbetsplatser...många olika miljöer har man mött på... Nu har jag städat hemma o dessutom spritat både här o där...måste vara en arbetsskada :) För innan jag jobbade som jag tidigare gjort så kan jag inte säga att behovet var lika stort som det är nu...

Det är äntligen fredag å jag ska njuta av två dagars ledighet. Hade kunnat få jobba ikväll, men jag varken vill eller har ork...jag som tidigare tagit på mig extrapass vare sig jag behövt eller ej tackar oftast nej numera...kanske håller på att bli lat, haha!! Blir säkert fler gånger som frågan kommer :)

Redan kolsvart ute o ingen av de andra i familjen är hemma än...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0