Nya erfarenheter!

Nyss hemkommen från jobbet, tänkte dra ett varv med både dammsugare å mopp innan det är dax att åka till veterinären o få höra vad vi ska göra med en liten Ronja. Hon är piggare, men inte bra (som jag så innerligt hoppats)...

Ikväll är det dax att vara på kluben igen för kursande :) Fast nu ska jag försöka vara ordentlig o lära ut, jisses!! Jaja I får instruera o jag hänga på :) Har inte anmält nån vovve alls för eget kursande, dels har det inte blitt av o sen vet jag inte vem jag ska gå med då jag bara har möjlighet att gå med en...får avvakta dagens dom o sen se om det finns några platser kvar...

Jobbet rullar på, barna verkar ha accepterat mig. Fast det visar sig när nyhetens behag har lagt sig :) Dena vecka är den tuffaste av mina dubbelarbetande veckor, så när det här är över komemr det kännas betydligt mycke bättre...lr ja nästa helg kanske för jag kommer säkert vara trött nästa vecka då jag jobbar dag 8-12 i följd...många timmar bli det på dessa dagar, har inte räknat något exakt... Lönen, jag får tänka på lönen...å att det blir bra arbetstider EFTER dessa veckor.

Ne golven var det, annars lär jag inte hinna det innan besöket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0