Blöt, blötare, blötast...

Tre blöta tjejer är vi här hemma nu... När jag väl tar mig i kragen o åker till brukshundsklubben så kommer regnet :( Träffade både I å A där, kändes bra att ses efter sån lång tid...varför har man aldigt tid att träffas?!?! Hur som så hade de varit flitiga å tränat en bra stund så vi pratade mest - i regnet!! Ronja visade att hon minsann ville träna å det gjorde vi efter att de andra åkt. Då jag var lagom snurrig så glömde jag både vatten å godis hemma, men det är tur att I alltid är så förutseende så hon har massor med gott med sig :) Vi sprang i regnet tills köttbullarna var slut, sen åkte vi hem... Nu är vi jätteblöta allihopa å jag hoppas att jag inte drar på mig någon förkylning...

Jobbat idag, sista dan att förbereda inför skolstart på måndag. Upplever att jag kommer att jobba ihop med en lärare som jag kan komma bra överens med, hoppas det är så! Ska man jobba så tight som vi kommer göra så måste det funka... Ska strax iväg för kvällens arbete oxå, har tagit ledigt en stund på eftermiddan...eller egentligen skulle jag varit helt ledig på dan, men jobbade till lunch. Ja vi får se hur det här blir, x-antal komptimmar redan första veckan!!

Vädret är regn o rusk, även här hemma. Tycker synd om jippot i folkets park som ska vara heeela helgen...förhoppningsvis lättar det upp!! Vet att R ville att vi skulle gå upp en sväng ikväll o av den anledningen tänkte jag lägga mig en stund o sova nu på eftermiddan....asch, just nu är jag inte särskilt trött, att träffa goa vänner o springa agility var tydligen vad jag behövde för att ladda om :) Sova..det kan jag göra en annan gång!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0