Trötter

Jobbat idag mellan 8-17, ovanligt att jobba ett vardagspass på dagtid... Hade med mig tjejerna då vi insåg att det skulle bli en lååång dag för dem själva. Tanken var att de skulle vara med små stunder, men med sin charm fick de vara med i stort sett hela dan. Själv har jag suttit i solen mest hela tiden, sååå skönt!!!

Har inte hunnit så mycke vettigt nu på kvällen. Kom hem o fixade mat, sen var det sen kväll känns det som. Imorron förmiddag är sista lediga stunden innan vi åker. Skulle behöva fixa en hel del då, men får väl hålla ett högt tempo så jag hinner nåe....å så kommer jag vara stendöd när jag går på arbetspasset sen =) Asch då, det löser sig...

Nu hoppas jag på att maken kommer in snart då jag hade hoppats på en myskväll då detta är min sista lediga kväll innan jag åker....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0