Tisdag

Vill ha en lååång vecka!! Känns som den redan är slut o jag har massor att göra, vilket innebär att jag tror det mesta kommer bli ogjort. Har egentligen inte tid att jobba de här dagarna, men det är bara att göra det bästa av situationen....

Suttit med sånna där roliga saker som ekonomin på förmiddan, bläää... Ett måste, men jag kan inte säga att jag tycker det är roligt =( Nu är det bara att ta tag i praktiska saker, såsom dammsugning o målning. Insett att jag behöver duscha Ronja, men frågan är om tiden räcker till det?? Alltså inte just idag, utan innan jag åker... Det kommer bli som sist vi åkte utomlands - låååånga dygn innan resan...å det blev det gången innan vi åkte oxå. Tänk vad man kan göra för lite ledighet =)

Hoppas semestern ger lite bättre hälsa, för just nu är jag mest trött, snurrig o lågt blodtryck...med andra ord - ungefär som vanligt (den sista tiden) =)


Kommentarer
lillasyster

Det kommer bli låååånga dygn på semestera oxå för jag tänker bara sola =p

2010-05-04 @ 14:24:06
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0