Sol ute...

...sol inne, sol i sinnet!! Måste ju passa på att vara positiv när solen skiner, även om inte jag har så stor nytta av det då jag åker o jobbar om drygt två timmar. Men det kanske finns hopp om att vara fint imorron oxå....eller lördag, vem vet =)

Hade en trevlig kväll på jobbet igår, det blir alltid nåe särskilt när de har nåe jippo =) Så efter lite kaos så fick jag färdigt maten o kunde njuta av den ihop med ett gäng glada brukare =) Missen för dagen var att diskmaskinen gått sönder så efter att vi ätit så fick jag diska å diska å diska. Kan säga att det bidde mycke disk efter maten SAMT att diskmaskinen var fullproppad med disk som inte var ren. Så jag har eftermiddan idag räddad oxå då det bara är att fortsätta diska.

Känner inte att det kommer bli nåe vettigt uträttat idag då vi tog oss lite sovmorron. A hade sovmorron i skolan så givetvis passade jag på att sova oxå =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0