Ska inte

Ska inte, ska inte, ska inte..vara ute i solen så klart =D Ser en blå himmel, hittar en solstol, hänger tvätt o tycker jag gjort mig lite förtjänt av att sitta i solen en stund....men vad händer inte?!?! Jo givetvis det största moln man kan tänka sig på himlen täcker solen å den vill inte flytta på sig. Så jag får hålla mig här inne då, å se om solen vill komma fram igen. Tyckte det var en bra idé att sola lite, för kommande utlandsresa =)

Menmen, om jag håller mig inne så kanske solen lyser igen. Antar den kommer när jag hiitar på nåe här inne så jag inte kan gå ut...dååå kommer den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0