Resan

Ja vad ska man säga?! Det var skönt att komma iväg, få lite avkoppling o bara vara...trots att vi hade med oss en liten =) Det var ju inga vardagsmåsten som behövdes göras, eller andra måsten förutom ta hand om lilla L, fixa mat o liknande - men det blir ju inte som hemma.

Temperaturen låg mellan 25-30 grader o solen sken från en klarblå himmel förutom på lördan, men då var det lika varmt som de andra dagarna iallafall. Gick o kollade på den närmaste omgivningen o handlade en del saker (främst till familjen). Levde mycke på pasta, men vi var ute o åt några gånger oxå =) En dag begav vi oss till Rhodos stad, där vi gick mest i "gamla stan" vilket var väldigt mysigt med ruinerna, de små butikerna o smala "vägar" =)

Syster drog på sig en förkylning, varav hon smittade alla oss andra oxå... Jag hade mest huvudvärk o var tjock i näsan ett par dar, men sen kändes det ok - jag vill verkligen inte bli sjuk!! Flygresan till Rhodos gick bra, men hem tror jag att jag fick de där öronpropparna fel för vid landningen gjorde det lika ont som vanligt. Om jag "bara" fick lock i öronen skulle det kännas ok, men för min del innebär landningen att det på en viss höjd känns som om huvudet ska sprängas...värre än migrän =( Fördelen är att det inte pågår under hela landningen utan just på en viss höjd o släpper sen, men den där stunden det håller på...ja då vill jaga bara dö!!!

För mer detaljer kan ni läsa systers blogg som berättar vad vi gjort varje dag....om hon får färdigt slutet =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0