Pussgurka

Så har jag varit hos syster å fått pussar av goaste L, mosters pussgurka med andra ord =) Kollat schema....eller ja jag skrev upp vilka som kunde passa o sen får J den stora äran att få det att fungera med ett "barnvaktsschema".

Efter att varit där längre än vad jag hade tid med så är det bara att jobba undan det som behövs här hemma. Fortfarande har jag inte fått till någon lista om vad som ska med, men det löser sig...hoppas jag. Måste klippa klorna på vovvarna iallafall. Det är en syssla som R inte vill göra. Usch, med Dollar fick vi vara två men tjejerna är snälla så det går att göra själv...men R har så dåliga erfarenheter av kloklippning så det har jag lovat att han slipper.

Ne att sätta lite fart då om jag ska hinna nåe innan jag åker vid 4-tiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0