Ordningen återställd

Ja jag jobbar ikväll...som vanligt. Fast den här veckan är det hittills den enda dagen jag ska jobba. Nästa vecka ser inte så rolig ut däremot - ti+on+to+fr kväll samt hela söndan, åh vad jag önskar att det gick att fördela arbetspassen lite jämnare mellan veckorna....

Har inte uträttat  mycke vettigt idag inte. Undrar vart all motivation som bubblade fram under söndan å måndan tog vägen?! Har skjutsat A till tjejen o tagit mig en fika hos syster. Känns annorlunda att inte få en daglig dos av gos med lilla L =)

Åker snart o jobbar, eller ja snart...det är ju drygt två timmar kvar iallafall. Tänkte jag skulle uträtta lite på den stunden iallafall. Hundarna ligger helt utslagna här hemma, måste var påfrestande att umgås med bebis o kaxiga kattungar =)

Ne uträtta nåe var det, å det sker inte framför datorn iallafall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0