Nyss hemkommen

Bidde en förmiddag med syster. Var kanske inte riktigt planerat så, men varför ska man åka bil fram o tillbaka hela tiin?? Inge roligt å kostar pengar...Så efter att jag passat L en stund när syster träffade läkaren så åkte vi till R med grejer. Ja fråga mig inte vad det var för nåe för det har jag iiingen aning om, tror dock att det är till en motorcykel. R skulle stanna kvar o hjälpa en kompis med..ja vad det nu var. Själv jobbar jag ikväll så jag har inte brytt mig...

Försöka uträtta lite vettigt innan jobb, men känns svårt att ta tag i nåe...Hundarna är döa, hur nu det kan komma sig?! De har varit själva hemma o inte ser det tillställt ut som om de kunde gjort bus när jag var borta. Men jag ska börja med lite mat, trots fikat syster o jag tog när vi var iväg...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0