Ny vecka

Ledig hela veckan..som det ser ut nu iallafall. Men för den skull känns det inte som nån ledighet alls, då de flesta dagarna är fullbokade =( Jaja det kan ju oxå behövas...alltså att det blir en hel del uträttat. Skulle dock önska mer ledig tid att komma ikapp här hemma.

Helgen har gått fort. Jobbade fredagkväll o kom hem till ett tomt hem. Kändes annorlunda!! A lanade o R hjälpte en kompis..vilket inte skulle ta så lång tid =( Så är det när R säger nåe....Lagom när han kom hem ringde syster o skulle ha barnvakt, så där satt vi i två timmar mitt i natten. Hade barnen varit snälla o sovit så hade vi säkert kunnat slumra oxå...eller ja jag åtminstone. R han slumrade för fullt när jag försökte få barnen att sova =) Lördagen tillbringades med maken. Kändes skönt att få en hel dag ihop... Å så söndagen bestod av jobb igen. Hade en bra kollega, så tiden bara susade förbi - iallafall i fantasin!

Ronja gjorde ett MH igår, men hon måste vara familjens psykfall. Ja jag vet inte vad man ska göra med henne. Nu är hon förvisso ur balans sen Dollar togs bort, men hon fixade ju inte MHt i höstas heller. Hade för avsikt att para henne...men jag vet inte. R tycker vi ska ta valpar på Ira, som är färdig för det...men det är ju inte samma sak =( Men ska vi leva med ett busigt psykfall så får vi väl göra det utan valpar...jag vet inte!!

Det är snart dax att bege sig iväg på dagens strapats. Vet inte vad jag tycker, men ibland bara måste man göra vissa saker - tyvärr!!


Kommentarer
lillasyster

Ni levde ju med mig i ett år så då klarar ni säkert Ronjas valpar =p

2010-05-31 @ 11:04:10
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0