Motivationsbrist

Känner att jag har massor at göra innan vi åker, men får prioritera vad som verkligen behöver fixas innan, vad R o A kan göra o vad som kan vänta tills jag kommer hem. Om jag bara hade lite energi o motivation så skulle det inte vara så besvärligt...men det här =( Vill bara sätta mig i soffan med min bok, slumra lite å ja...bara vara.

Hade ett svårt val igår att åka på agilityn med Ira eller följa med killarna till crossen. Med tanke på att jag åker bort en vecka så valde jag killarna. Inte för att det var det roligaste, utan mest för att visa lite engagemang....Synd om Ira som fick hoppa över kursen, men hon fick allt arbeta med hjärnan iallafall då hon ville ha koll på ALLA crossarna som körde. Inte lätt att vara vallhund, hehe.....

Ska iallafall ta tag i dagen o fixa lite, så några punkter kan plockas bort från "att-göra-listan"....Måste skriva en packlista oxå, usch!! Blir alltid så att nånting saknas o man har med för mycke av nånting annat. Batterier skulle behövas köpas då våra uppladdningsbara gett sig. Var inge roligt när vi var i Spanien för batterierna var ständigt tomma =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0