Måndag morgon

Tänk att veckorna går så fort. Redan inne i maj o om 6 veckor är det sommarlov...tycker nyss det var vinter o massa snö. Undrar vart tiden tar vägen?? Å de säger att tiden bara går fortare ju äldre man blir, ujujuj hur ska man hinna nåe då???

Jobbade hela gårdagen. Gick bra, som vanligt .... Ganska lugnt o solen sken ju så vi tog en fika i det vackra vädret =) Jobbar till helgen igen, eller ja hela torsdan, fredan o lördan....Ger ju pengar men skulle vilja vara hemma istället när det blir helg =(

Har absolut inga planer för dagen, men jag betvivlar inte att den kommer ta slut iallafall...så blir det alltid av nån orsak haha!! Tänkte ta min tvättdag idag som jag ville ha i lördags när inte vädret var så bra som jag önskat... Idag lyser solen från klarblå himmel o det kanske kan bli lite varmare än igår...

Ne en morronsväng med vovvarna nu när de ätit klart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0