Kan undra

Ibland undrar jag om folk gör det mer komplicerat än vad det är. Har väntat på mitt uppsats-betyg, men inget hänt. Mailade till slut min examinator som sa att hon meddelat administrationen för länge sen...väntade ett tag till, men inget hände. Maiade till slut till den person som ansvarar på administrationen - å vips så fick jag ett betyg inskrivet i systemet. Hmm, ibland så undrar jag.... Däremot står det fortfarande inte att kursen är avslutad, så jag får väl vänta några dagar till men sen så får jag väl höra av mig igen till kvinnan jag tidigare mailat. Att det inte bara kan flyta på =(

Annars idag så har jag svårt att hitta motivationen till nåe. Gått elljusspåret så jag har iallafall varit lite hurtig, men sen har inte mycke blitt gjort. Att man blir så lat av att bara gå hemma o skrota. Menmen, sysslorna fixar sig inte av sig självt så det är väl bara att ta tag i nåe som verkar roligt att göra, även om det jag behöver göra mest är att tvätta fönster.

Vovvarna är helt döda idag. Hårt att vara med husse på agilityn =) Trots att husse gnäller varje gång han måste åka på agilityn så pratar han o bubblar för fullt när han kommer hem =) Undrar vad han tycker egentligen...men det lär vi inte få reda på för han säger alldeles säkert att han bara gör det för min skull. Hahaha älskar den mannen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0