Jobba

Snart är det dax för jobb, ska bara till A:s skola o pratat lite först.
Hela dan har gått utan att jag gjort nåe känns det som. Det är mycke lättare att greja om man ser ett resultat. Att fixa med papper är inge som syns, bara ett nödvändigt måste =( Å jag har mååånga timmar kvar innan jag är färdig. Ska ta hjälp av R, men det får bli en annan dag...eller ja en annan vecka då min enda lediga dag den här veckan är lördag å då tänker jag verkligen inte hållas med papper. Men sen har jag 2½ vecka som är lugna på jobbfronten (hittills), så då kan jag passa på att fixa med R. Å ja vet att jag ska ha lilla L en hel del av dagarna, så du behöver inte tro att jag glömt det...bäst att säga det själv, haha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0