Inte planerat

Vi skulle handla, veckohandla o R skulle först komma hem från jobbet... Men när går det nånsin som planerat?! Så det slutade med att jag hämtade honom, å A, varav vi börjar med Biltema...vidare till Marieberg, där skor skulle inhandlas till A o jag behövde växla pengar. Men det kan ju inte gå enkelt till för oss så det bidde en del åkande fram o tillbaka =( Å så kom vi på att tiden var ganska mycke så det var lika bra att äta på en gång....SEN blev det handling. Så nu är vi nyss hemkomna från vår shopping, som egentligen bara skulle bestå av veckohandlingen, jaja inte som planert med andra ord....

Duschat Ronja idag, å jag undrar starkt på hur mycke päls hon ska släppa. Imorron ska jag ringa till veterinären o fråga....för även om hon har päls kvar så rasar det bokstavligt av henne o jag ska vara borta en vecka...R lär inte ha så stor koll då =) Bättre att kolla en gång för mycke, än att avvakta om det skulle vara nåe...

Nu ska jag försöka umgås med maken, för imorron är sista kvällen med honom o jag vill bara myyyysa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0