Hemma igen!!

Så var semestern slut!! Det har varit en härlig vecka med underbart väder, vilket innebär att det mest blivit solande o badande på dagarna. Till o med jag har varit i poolen flertalet gånger, jag som annars brukar skippa badandet =) Vi valde att inte gå till stranden för att sola o bada...för det var minsann ingen härlig sandstrand utan stenstrand, vilket inte gav nån känsla av att det skulle vara mysigt att ligga där.

Det finns massa andra saker att berätta...å det ska jag - en annan gång. Nu är det bara att ta tag i alla vardagssysslor som inte sköter sig självt. Har börjat dagen med att gå en promenad med vovvarna, elljusspåret =) Var verkligen nåe jag saknat på semestern - promenaderna. För visst har vi gått, men det var mest i ett lugnt tempo.

Å så ska jag åka o hämta Dollar oxå. I en låda, så får jag se vart vi gör av honom nånstans.....
Kommer att kännas märkligt, o trots att det var 1½ vecka innan jag åkte som han fick somna in så var det den hund jag saknade när jag kom hem...undrade hur han skulle reagera. Att det ska vara så förbannat svårt att vänja sig, det finns ju ändå två vovvar kvar som pockar på uppmärksamheten =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0