Bihålor å huvud

Regn o ruskväder är det idag, med andra ord en bra dag för jobb....om det inte vore så att jag har så ont i huvudet å bihålorna. Hoppas det ger sig annars är det jag som får åka till vårdcentralen. Gör absolut ingen skillnad med nässpray!! Rethosta har jag oxå, vilket fick mig att skämmas när vi var på banken under förmiddan...hosta å hosta å hosta så till slut sa hon vi var hos att jag kunde få halstablett o se om det gav sig =(

Huset vi hoppats på heeela vintern har antagligen blitt sålt. Jaja det var inte meningen att ha det =( På sitt vis gör det inge då ägarn ville ha för mycke i förhållande till allt jobb som måste göras...Det var ju bara ett skal kan man säga... Menmen, rätt var det är så hittar vi vårt drömhus där både pengar o hus känns heeelt rätt!!

Jag ska greja lite här hemma innan jobb o A ville åka till tjejen. Han är väl inte riktigt ok än, men det blir inte bättre av att gå hemma o vara rastlös heller. De har ju hemstudiedag idag, men imorron blir det nog skola för honom som vanligt...

Ska åka till R:s jobb när han slutar, så får han skjutsa mig till jobbet, sen åka på agilityn med Ira för att till slut hämta mig när det slutar. Nackdel med att bara ha en bil, men funkar ju ändå bra då han slutar 16 o jag börjar 16.30 =) Både jag o agilitykursen slutar 21 så just idag går det bra att pussla ihop det....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0