Världens underbaraste

Måste ha världens underbaraste make, för det må hända att han inte sa grattis igår morse...eller ens kom med en present för idag efter opponeringen fick jag 30 rosor samt ett halsband =) Värmde gott i hjärtat....

Opponeringen gick bra. Seminarieledaren för min opponent var en bestämd kvinna, men rättvis kan jag tycka. Opponenten fick dock en hel del att fixa i ordning...men det var något jag själv påpekat i min opponering. För egen del...ja det känns KANON att ha klarat min uppsats utan handledning. Det var på ett ställe som seminarieledaren ifrågasatte hur handledaren kunde släppt igenom en sak...men det är ju nåe som handledaren inte ens läst. Å det var egentligen inget särskilt viktigt, utan mer en smaksak. För övrigt gick det bra, men var så nervös innan så jag mådde illa....jobbigt!! Men vi var bara tre i rummet så det blev väldigt avslappnat o trevligt...å en hel del prat om annat =) Har lite att fixa med, men mest formalia. Den här fenomenologiska analysen jag hållt på med tror jag inte ens att seminarieledaren hade nån aning om...för hon ifrågasatte vart individerna var å vad de tyckte...men ska istället göra det helt neutralt då det blev det enklaste.

Nu är det lite städning som står på tur. Om det ska hit en liten fis o krypa runt så behöver golven vara lite renare än nu =) Men jag är inte på humör, eller ja alltså inte att jag är på dåligt humör, utan önskar mest att bara sätta mig ner å slappna av å ha det mysigt....resten av helgen =) Menmen, idag familjen å resten av helgen jobb =)


Kommentarer
Hontass

Grattis till både det ena och det andra. Det visste jag väl att du skulle fixa det där ;-) Och helt på egen hend!



Tummen upp tjejen och stor kram

2010-03-12 @ 17:41:43
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0