Vårkänsla

Varit ute på promenad å var duktig att ta med kameran, men tror ni jag kom ihåg att använda den?! Nehe, det gjorde jag inte....å det som är så härligt väder o tjejerna som busade så mycke. Jaja får ta det en annan dag...

Har varit skönt att vara ledig idag, bara slappat fast jag egentligen inte har tid. Finns massor att göra för att komma ikapp här hemma, men tyckte jag gjort mig förtjänt av att ligga i soffan med godis, filt å bra film =D Det går i 170 för jämnan här hemma...jobbar ju onsdag, torsdag å fredag kväll den här veckan samt söndagen....å nästa vecka tisdag, onsdag å torsdag. Försvinner mycke tid med familjen när det jobbas mycke kväll...å den lediga tiden blir mest att hinna med alla måsten.

Ne nu ska jag ta tag i nåe vettigt. Kändes uppfriskande med promenaden så det är bäst att utnyttja piggheten som infann sig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0