Vad har denna dag att erbjuda?

Ja det kan man undra....Sol å en klarblå himmel iallafall =) Måste säga att vädret är väldigt växlande just nu för igår kom det både snö å regn....

Får fixa o greja här hemma under dagen. I helgen blidde det inte så mycke gjort då jag jobbade fredag å söndag.  Behöver ta tag i det sista med uppsatsen annars kommer den bara att bli liggande, det vet jag ju. Å det är ju så lite kvar att fixa =) Ska bege mig ut på en promenad med vovvarna för det har jag inte hunnit hittills idag. Ronja är lika snabb som vanligt att äta så jag kan ju lika gärna fixa med annat medan jag väntar...

R ska till sin läkare idag så han ska hämtas senare. Sen hade jag tänkt att åka på vattengympan, var en hel evighet sen jag var med där. Jobb står på listan tisdag-onsdag-torsdag så då lär det inte bli någon familjetid eller liknande, men R pratar om att ta semester på fredag....me like!!

Bäst att gå ut med en pipande Ronja, hon kan få för sig de mest konstiga idéerna ibland...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0