Underbara

Efter regn kommer solsken...efter snö/vinter kommer våren....efter kaos kommer lugn....ja så är det nog här =) Efter en lååång j*a vinter infinner sig en känsla av vår med dessa kanondagar, efter en kaotisk period med pluggande kommer en tvärlugn period. Kan inte göra nåe med pluggandet över helgen....

Å jag måste säga att efter den här perioden så är nog den pluggande perioden slut. Kan inte känna att jag vill fortsätta, men det kanske ändrar sig...fast denna period har varit länge att jag inte vill fortsätta så vi får se.

Har hunnit med en mysmorron med maken, vilket var välbehövligt....sen har vi hunnit med en långpromenad med trevligt sällskap =) Nu är det en hel del annat som måste göras...R ska ut i garaget å jag har inte bestämt mig utan antingen är det duscha hund, städa sovrummet eller tvättstugan som ska fixas...jaja det visar sig vilket jag väljer.

Livet känns kanon iallafall å det är härligt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0