Tvättandets vecka

Har försökt förklara för familjen i närmare två veckor att det finns inte så mycke att tvätta, så söker de nåt så finns det bland det rena. Å det var iallafall vad jag trodde.....igår tvättade jag heeela dan!! Nog för att vi inte har den snabbaste maskinen, men ett vanligt program är på en timme....annars tar det två timmar. Hur som helst så tog det hela dan å jag hann med 8-10 maskiner. Så tvätt borde det med andra ord ha funnits massor av i tvättstugan, för allt berodde ju inte på att jag tvättade täcken/kuddar/sängkläder. Jaja bara att fortsätta idag för jag har 4 maskiner kvar, sen ska jag fixa massa arbetskläder som ska bli rent oxå....Jösses!!! Men det är skönt när det är klart =)

För övrigt måste jag ta tag i uppsatsen som jag ska opponera på. Har läst igenom den å jag hittar inte mycket att ifrågasätta, kommentera eller liknande förutom en hel drös av formaliafel (å det kan jag ju inte enbart komma med). Intressant ämne det här med AD/HD, som uppsatsen handlar om =)

Kallt ute å ingen sol =( Livet blir lättare å allt känns trevligare när solen lyser...Tänkte arbeta undan idag så ska jag ta sikte på en latardag imorron. Vet inte när jag enbart slappade sist på min födelsedag....oavsett om det är en födelsedag värt att fira eller ej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0