Söndagssysslor

Ja vad är egentligen typiska söndagssysslor?? Har faktiskt ingen aning....
Här har vi iallafall tagit oss en riktig långpromenad i den fina vädret med trevligt sällskap med efterföjande fika =) Sen har R åkte till sin mamma o jag håller på att städa sovrum....å det är en hel del att fixa med. Tänk att man bara ställer in saker "för att ta reda på senare", men när är senare?? Ja här är det på tok för sent i allfall =) Med oborstade hundar är det mycke hår att ta reda på bland alla sakerna nu, haha!! Men kommer märkas skilnad på en gång bara allt kommer in i garderoben.

Igår blev det dusch av en hund, det tar ju sån tid att få dem torra....hade tänkt ta den andre idag, men R ville ta med dem så då bidde det sovrummet istället.... Trodde jag skulle vara trött efter en vecka av dålig sömn o massor att göra, men känner mig förvånansvärt pigg o sugen på att komma ikapp med allt möjligt =) Bra bra, för i det här huset är det en hel del....lat hyresvärd säger R =D

Kommande vecka är inte så mycke jobb, men ska däremot ta mig i kragen o söka lite jobb...igen! Vore ju trevligt att få nåe så man får en stadig inkomst =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0