Snart påsk

Då är det redan onsdag å imorron är det skärtorsdan o påsken börjar. Tror inte vi kommer göra nåe särskilt under helgen då R har jour o jag jobbar fredag samt söndag. Det enda jag vet är att svärmor bett oss komma så det får vi försöka få in. Kan ju inte tänka mig att R behöver åka iväg på sin jour, men man vet aldrig vad som händer....det borde inte komma snö iallafall =)

A är hemma idag oxå, vet inte vad han anser att det är för fel på honom....I måndags tyckte jag det var ok att han var hemma då han varit väldigt hängig under helgen, men igår var han pigg o började möblera om på sitt rum...men i morse fick jag inte upp honom o han skyllde på allt möjligt. Jaja har sagt att han får gå imorron....

Själv känner jag mig bättre. Förkylningen har släppt taget lite, men jag är absolut inte frisk....Ikväll är det yoga som gäller, ska bli skönt. Var ett tag sen jag var iväg...tiden har inte räckt till - yogan är tisdag eller onsdag o de dagarna har jag oftast jobbat...

Ta tag i dagen är nog en bra grej, är ledig idag men har massor att göra o är A hemma så antar jag det blir en del filmtittande oxå =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0