Sjuk å filmdag

Fast det är inte jag som är sjuk, utan A men barn är alltid barn...särskilt när de är sjuka. Så vi har hyrt filmer, inga bra filmer i mitt tycke men det är ju för A:s skull...å när han utgår från att jag oxå vill titta så har jag inte hjärta att säga nej. Så nu har vi tittat på Kenny Starfighter å kvar är nån rysarkomedi med zoombiesar....ujujuj!! Men det är sällan han är sjuk så visst självklart så får han ha en mamma-stund, jag är ju ändå hemma =)

Solen skiner från en klarblå himmel, känns verkligen som vår i luften. Tråkigt att de pratat om mera snö, för det vill jag verkligen ingen ha =( För övrigt tror jag det blir en slappardag, idag igen, även om det inte var tanken. Men som sagt - sjuka barn går före =)

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0