Passerat

Nu är tiden passerat å jag har blitt ett år äldre, hahaha!! Ne skämt å sido, vi har inte grattat särskilt stort idag...eller det blir det inte imorron heller men trevligt med familjen som kommer =) Sen är det ju jobb som gäller hela helgen...

Valde mat idag o sen att vi skulle titta på film, så vi hyrde en i affären...nyss kikat på så nu är det dax att krypa till sängs. Är dock väldigt nervös inför morrondagen...å värre lär det bli innan det är klart. Undrar om det funkar att ta en öl eller cider innan?? Vore väl nåt att lukta alkohol vid ett sånt tillfälle =) R ska med, fast han får banne mig inte vara med där inne...ne snällt får han vänta på stan. Han har inget att göra, men lite får han allt göra för sin älskade fru, tihi!!

Jo herrarna har kommit ihåg mig. R ringde...vid halv9-9 kanske...å hade kommit på att det var min födelsedag. Fast samtidigt sa han att jag var så trött på morronen så det inte var nån idé att säga nåe, jojo antar han inte ens tänkte på det då. A å sin sida sa ingenting, inte ens grattis....utan kom här på kvällen å hade köpt rosor, gullungen =) Han vet hur man får ett mammahjärta att smälta. Jag vet att han tycker om rosor så det finns en tanke bakom det iallafall å inte bara nåe som inhandlats =) För övrigt har det uppvaktats flitigt på mail, sms å FB...tänk att man har så många vänner, å ni har var sin plats i hjärtat =D

Nu ska jag lägga mig å försöka sova, men är så pirrig så jag tror tyvärr det blir svårt att somna. Kanske kan muta R så jag får lite massage...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0